Vystúpte z radu a vytvorte naozaj pútavý popis, na ktorý sa nedá nekliknúť.

Môžete sa ocitnúť na prvej stránke vo výsledkoch vyhľadávania, ale to Vám nezaručí najvyšší počet klikov na Váš odkaz. Musíte zaujať. A musíte používať zaujímavé slová, útočiť na emócie..

Vaša web stránka sa zobrazí vo výsledkoch vyhľadávania následovne:

tvorba webstranok

 

A s týmito informáciami sa dá pracovať! Je dôležité, aby tieto 4 riadky textu návštevníka maximálne zaujali. Nadpis musí niesť kľúčové slovo Vášho výrobku, alebo služby. V odkaze sa musí toto slovo taktiež nachádzať za lomítkom. No a v popise máte priestor návštevníka zaujať, teda vyzdvihnúť výhody, napísať, prečo ste bezkonkurenčný a ponúknuť nejakú akciu.

5 tipov pre dravý obsah:

  • Položte v popise otázku, ktorá vzbudí záujem.

    Chcete vyzerať atraktívne? S našim sortimentom topánok, kabeliek a šiat budete stále  in! Chcete najkrajšie farby? Náš LCD televízor Samsung XY má na trhu najvernejšie farby!

  • Ponúknite návod, inštrukcie

    Tipy, ako sa obliecť na ples. Vieme, čo teraz letí. Kožené kabelky, značkové lodičky (a ďalšie kľúčové slová). So sirupom XY z nášho obchodu sa zbavíte nádchy do 24 hodín.

  • Povedzte príbeh

    Naši zákazníci si postavili dom, ktorý milujú. Ponúkame aj Vám prvotriedny stavebný materiál, zmesy, dvere….
    Obliekla si naše plavky a vyhrala! Ponúkame kvalitné plavky, plavecké okuliare s ktorými budete aj Vy víťazom.

  • Tvrďte neskutočné skutočnosti 🙂

    Ľudia sú strašne zvedaví, ako niekto zarobil milión, schudol 30 kíl, alebo postavil dom za babku.

  • Vytvorte dôveru

    Naše športové potreby kupujú špičkový športovci. Ponúkame sortiment plaviek, lyží, dresov..
    Odporúča sám prezident športového klubu xy..

Skúste si pozrieť tento zoznam. Určite nekliknete na stránky podľa poradia, ale podľa toho, ako Vás zaujali.Aj sami vidíte, že popis Vás dokáže motivovať:

Výsledky vyhľadávania

Výsledky vyhľadávania

Zrejme Vás zaujme prvý a treti odkaz. Keďže v prvom sú chytľave slová ako najnižšia cena, akcie, zľava. a v treťom je dokonca priama zľava 40%. Určite Vás nezaujme predposledný odkaz na Wikipédiu, pretože je to len bežný popis LCD televízora.

A ešte posledné a veľmi dôležité 3 rady pri tvorbe web stránok a seo:

  • nadpis má mať maximálne 60 znakov
  • popis má mať maximálne 160 znakov
  • odkaz musí byť seo friendly. Žiadne „hakybaky“, ale názov výrobku, či služby.